ZDARMA
si vyzkoušejte plně funkční verzi na první měsíc i s SMS kreditem
Ukázky z aplikace
Nemusíte se přizpůsobovat systému – on se přizpůsobí vám
Nemusíte používat mnoho složitých funkcí, které i tak nevyužijete. Základní verze systému je jako podklad, který můžete rozšířit o
další doplňky, které budou pro vás užitečné. Dají se jednoduše povolit nebo zakázat po přihlášení do systému.
Šetříme vaší firmě čas a peníze
Vytváříme všechny reklamační dokumenty
(Potvrzení o přijetí reklamace, potvrzení o vyřízení reklamace, průvodní dopis reklamace, výzva k vyzvednutí reklamace, servisní list reklamace, evidence reklamací), které budete potřebovat pro
úspěšné vyřízení reklamace
Vám systém generuje během reklamačního procesu. Odtud je jednoduše vyexportujete ve formátu PDF a vytisknete nebo můžete poslat ihned e-mailem zákazníkovi.
Ukázky dokumentů:
potvrzení o přijetí
potvrzení o vyřízení
průvodní list
výzva k vyzvednutí
servisní list
Online evidence reklamačního procesu
Přistupujte k zadaným reklamacím odkudkoliv! Online prostředí zajistí, že budete
vytvářet, upravovat a sledovat reklamace z vašeho počítače, notebooku či z mobilu.
Vyhnete se problémům so synchronizací nebo ztrátou dat či zdlouhavému vypisování papírových formulářů.
Zákony studujeme za vás
Pro správu reklamací potřebujete mít neustále přehled o aktuálních zákonech.
Náš systém sleduje a implementuje všechny změny v souvisejících zákonech , a tak se nemusíte obávat, že s vyřízením reklamace budou zákazníci nespokojeni.
Práva spotřebitele na prvním místě
Systém reklamací dbá v první řadě na práva a ochranu spotřebitele.
Profesionální a rychlé vyřízení reklamací ze strany vaší firmy vám přinese spokojené klienty, kteří se k vám budou stále rádi vracet.
Komplexní vyřízení reklamací
Komplexní systém umožní
spravovat a archivovat veškeré reklamace
vašich klientů. Provede vás všemi částmi reklamačního procesu. Můžete v něm přehledně sledovat, kdy u vás klient reklamované zboží koupil, kdy a kolikrát ho reklamoval, jaká byla porucha a mnoho dalšího.
Staňte se králem záruční doby
Systém
obsahuje různé tipy a upozornění , které vás budou informovat o důležitých blížících se termínech. Díky nim budete neustále v obraze a získané informace můžete využít v komunikaci s vašimi klienty.
Profesionální komunikace
V rámci systému můžete přímo komunikovat se svými spotřebiteli prostřednictvím
automatických e-mailů a SMS notifikací
Více informací v
Pomoc a podpora.
Informovaný klient = spokojený klient!
Jakékoliv nápady na zlepšení, připomínky nebo stížnosti nám můžete poslat na e-mail info@abcreklamace.cz nebo přes kontaktní formulář.