logo

O systému

Začněte s námi evidovat reklamace již dnes

ZDARMA si vyzkoušejte plně funkční verzi na první měsíc i s SMS kreditem Registrace

 

Rozšíření systému

 
« Prejsť späť
Externí servis

Externí servis

Pokud odesíláte produkty na opravu do externích servisů, po aktivaci tohoto modulu vám v Nastavení přibude  položka Externí servisy, kde si můžete nadefinovat názvy a adresy servisů, se kterými spolupracujete.

Výhody:

Přehledný adresář vašich servisů na jednom místě, v rámci kterého máte přehled, kde se který produkt nachází.

 

Grafické statistiky

Pokud chcete mít přehled o množství a aktuálním stavu reklamací, tímto doplňkem si  aktivujete přehlednou grafickou statistiku.

Výhody:

Přehledné grafy rozděleny podle jednotlivých vztahů  

 

Grafické statistiky
Informace v PDF dokumentech

Informace v PDF dokumentech

Pokud potřebujete doplňovat do dokumentů generovaných systémem další informace (např. "Neneseme odpovědnost za ztrátu dat"), aktivujte si tento doplněk.


Výhody:

Doplňování dalších informací do systémem generovaných dokumentů.

 

Kategorie reklamací

Pokud máte široký sortiment produktů a chcete mít ještě větší přehled v reklamacích, po aktivaci tohoto doplňku se v Nastavení objeví položka Kategorie reklamací, kde si můžete vytvořit libovolný počet kategorií pro vaše produkty.

Výhody:

Přehlednost v reklamacích v případě širokého sortimentu (např. Bílá technika, Výpočetní technika, Zahradní nábytek ... a pod.)

 

Kategorie reklamací
Provozovny

Provozovny

Pokud přijímáte reklamace ve více místach, po aktivaci tohoto doplňku vám v Nastavení přibude položka Provozovny, kde si můžete další jednoduše vytvořit.

Výhody:

Přehlednost reklamací podle provozoven.

 

Reklamační formuláře

Pokud nabízíte více druhů zboží a potřebujete pro ně specifické položky v reklamačních formulářích po aktivaci tohoto doplňku naleznete v Nastavení položku Reklamační formuláře, prostřednictvím kterých můžete vytvořit více verzí.

Výhody:

Možnost upravování základního formuláře a tvorba dalších formulářů.

 

Reklamační formuláře
Rozšířené informace o reklamaci

Rozšířené informace o reklamaci

Pokud chcete při vytvoření nové reklamace v systému přidávat různé poznámky nebo fotodokumentaci, po aktivaci doplňku se tato možnost zobrazí v detailu každé reklamace.

Výhody:

Interní poznámka může sloužit na upozornění že produkt již bylo reklamováno. Fotodokumentace může sloužit pro skenování potvrzení s podpisem zákazníka (odpadá papírová evidence).

 

Rozšířeno zobrazování v evidenci reklamací

Pokud vám v evidenci reklamací chybí některý údaj v tabulce, můžete ho doplnit aktivováním tohoto doplňku. Po aktivaci přibude v evidenci reklamace položka Zobrazení sloupců.

Výhody:

Uspořádání evidence reklamací v tabulce podle vlastních požadavků.  

 

Rozšířeno zobrazování v evidenci reklamací
Účtování opravy

Účtování opravy

Pokud provádíte pozáruční servis nebo chcete evidovat cenu opravy v rámci jednotlivých reklamací, po aktivaci tohoto doplňku do detailu reklamace přibude položka Servisní list. Po zadání požadovaných údajů systém vygeneruje potvrzení.

Výhody:

Servisní dopis s informacemi o ceně práce, materiálu a dopravy. Náklady na vyřízení reklamací na jednom místě.

 

Účty techniků

Pokud máte více zaměstnanců, kteří přijímají reklamace, aktivací tohoto doplňku se v menu zobrazí položky Správa přístupů a Správa techniků a umožní vám vytvořit pro ně samostatné účty, se kterými se budou přihlašovat do aplikace.

Výhody:

Na vyřizování reklamací má možnost najednou nezávisle pracovat několik zaměstnanců, jejichž přístupy můžete kontrolovat.

 

Účty techniků
Vzorové dokumenty

Vzorové dokumenty

Pokud potřebujete vzorové dokumenty které generuje systém automaticky pro případ výpadku el.energie, internetu. Po zapnutí tohoto doplňku si je můžete stáhnout a vytisknout pro pozdější použití

Výhody:

Reklamace můžete vyřizovat i při výpadcích sítě.

 

Změna textů SMS zpráv

Pokud chcete upravit texty esemesek, které informují zákazníka o průběhu reklamace, takovou možnost získáte aktivováním si tohoto doplňku. Text změněné esemesky se uloží v systému a nemusíte ho opakovaně měnit.

Výhody:

Uživatelské nastavení esemesek o stavu reklamace generovaných pro zákazníky.

 

Změna textů SMS zpráv
« Prejsť späť

Jakékoliv nápady na zlepšení, připomínky nebo stížnosti nám můžete poslat na email info@abcreklamace.cz nebo přes formulář v části Kontakt

 

Víte, že ...

reklamační formulář na svůj web si sestavíte podle svých představ?

Položky se dají vytvářet velmi jednoduše a díky této flexibilitě může váš formulář obsahovat vše, co od něj očekáváte.

 

Pomohli jsme zaevidovat a vyřídit již 485338 reklamací.

Začněte s námi evidovat reklamace již dnes. Vyzkoušejte náš systém ZDARMA.
Registrace