logo

Pomoc a podpora

Odpovědi na nejčastější otázky s naším systémem na reklamace

Pomoc a podpora

Aplikace (7)

Proč www.abcreklamace.cz?

  • Vždy podle aktuálního zákona
  • Online systém a pokročilé funkce
  • Generování podrobných statistik
  • Tvorba reklamačních dokumentů
více o systému

V této části najdete odpovědi na nejčastější otázky v souvislosti s naším systémem. Je velmi pravděpodobné, že odpověď na váš problém najdete jednoduše a rychle právě na tomto místě. V případě, že prostřednictvím nich nebudete umět vyřešit váš problém nebo budete potřebovat podrobnější informace, neváhejte nás kontaktovat. Budeme se snažit odpovědět vám co nejdříve.

  • Aplikace

  • Jak chráníte mé údaje o reklamacích?arrow

    • Používáme Zabezpečené přihlášení.
      Vaše komunikace se systémem je chráněna v "zabezpečeném" prostředí díky
      šifrování Secured Socket Layer (SSL). Technologie SSL se při Vaší práci v rámci služby používá
      k zašifrování osobních informací, předtím než opustí Váš počítač. Zajistí, aby Vaše
      informace nečetl nikdo jiný. V závislosti na nastavení Vašeho prohlížeče se objeví lokální
      okno s upozorněním, že vstupujete na zabezpečenou stránku.

      Systém je zabezpečen proti ztrátě dat pomocí záloh, které řešíme automatickými
      kopiemi ukládaných dat na další server.
  • Jak si mohu přidat fotodokumentaci k jednotlivým reklamacím?arrow

    • V rozšířených nastaveních je možnost aktivace doplňku "Rozšířené informace o reklamaci". Po aktivaci tohoto doplňku bude přidána v detailu reklamace tabulka Fotodokumentace, poznámka.

  • Jak zjistím, kdy mi končí zákonem stanovená doba na vyřízení reklamace ?arrow

    • Náš systém Vás včas na tyto termíny upozorní oznamovací emailem a také ihned po přihlášení do systému.Taktiež v detailu příslušné reklamace je odpočítávání 30denní doby na vyřízení reklamace.

  • Jaký dokument (potvrzení) předám zákazníkovi při přijetí reklamace?arrow

    • Systém generuje všechny potřebné dokumenty automaticky (potvrzení o přijetí, potvrzení o vybavení, průvodní dopis, výzva k vyzvednutí, servisní list) a máte je k dispozici kdykoliv na stažení a tisk.

  • Mohu si nastavit více provozoven (prodejen)?arrow

    • Po aktivaci doplňku "Provozovny" v rozšíření systému můžete přidat další provozovnu. Pokud máte zakoupenou licenci na více provozoven.

  • Mám více zaměstnanců, kteří se starají o reklamace. Mohu jim vytvořit samostatné účty?arrow

    • Pokud máte aktivovanou Full licence stači si povolit doplněk "Účty techniků" v rozšíření systému.

  • Máme velkoobchod i maloobchodní prodejny mohu z Vašim systémem spravovat všechny reklamace?arrow

    • Pro tento účel doporučujeme povolení doplňku "Kategorie reklamací" kde si jednoduše zvolíte kategorii kterou potřebujete.


Jakékoliv nápady na zlepšení, připomínky nebo stížnosti nám můžete poslat na e-mail info@abcreklamace.cz nebo přes kontaktní formulář.

Pomohli jsme zaevidovat a vyřídit již 482135 reklamací.

Začněte s námi evidovat reklamace již dnes. Vyzkoušejte náš systém ZDARMA.
Registrace