V této části najdete odpovědi na nejčastější otázky v souvislosti s naším systémem. Je velmi pravděpodobné, že odpověď na váš problém najdete jednoduše a rychle právě na tomto místě.
V případě, že prostřednictvím nich nebudete umět vyřešit váš problém nebo budete potřebovat podrobnější informace,
neváhejte nás kontaktovat. Budeme se snažit odpovědět vám co nejdříve.
V rozšířených nastaveních je možnost aktivace doplňku "Rozšířené informace o reklamaci". Po aktivaci tohoto doplňku bude přidána v detailu reklamace tabulka Fotodokumentace, poznámka.
Náš systém Vás včas na tyto termíny upozorní oznamovací emailem a také ihned po přihlášení do systému.Taktiež v detailu příslušné reklamace je odpočítávání 30denní doby na vyřízení reklamace.
Systém generuje všechny potřebné dokumenty automaticky (potvrzení o přijetí, potvrzení o vybavení, průvodní dopis, výzva k vyzvednutí, servisní list) a máte je k dispozici kdykoliv na stažení a tisk.
Po aktivaci doplňku "Provozovny" v rozšíření systému můžete přidat další provozovnu. Pokud máte zakoupenou licenci na více provozoven.
Pokud máte aktivovanou Full licence stači si povolit doplněk "Účty techniků" v rozšíření systému.
Pro tento účel doporučujeme povolení doplňku "Kategorie reklamací" kde si jednoduše zvolíte kategorii kterou potřebujete.
Jakékoliv nápady na zlepšení, připomínky nebo stížnosti nám můžete poslat na e-mail info@abcreklamace.cz nebo přes kontaktní formulář.